blackorblack

blackorblack
@philosophical
philosophical imzalı paylaşımlarım kalemime aittir ...
https://youtu.be/tiKVbhLC8qs?si=ovE8YEvRN622277s
okur-yazar mısın dediler maalesef yazarım dedim kendimce, en çok ta şiir
izmir
izmir, 29 Ekim 1923
13 okur puanı
Nisan 2025 tarihinde katıldı
bilgi hazinedir, bilgelik sandık.. philosophical
Duygu ve Düşünce
Reklam
normalimiz olmuşken anormallik cidden ya haydi şaşırt beni hayat bir şey hep var, hep var çoktan öte çokça şey anlatır yer dilsizken göğe dinler mi sahi gök usanmışken yere.. philosophical
Duygu ve Düşünce
çok sıradan, çokça sıladan değil mi sizce de her şey moda gibi bir şey sanki çok şey... philosophical
Duygu ve Düşünce
ne güzel demiş Heraklitos, kendinizi başkasına anlatmayın, sizi sevenin buna ihtiyacı yoktur, sevmeyende zaten inanmayacaktır..
o kadar çok anlıyorum ki.... kim bilir belki de bu yüzden çok üzgünüm:( philosophical
Duygu ve Düşünce