blackorblack

blackorblack
@philosophical
philosophical imzalı paylaşımlarım kalemime aittir ...
https://youtu.be/tiKVbhLC8qs?si=ovE8YEvRN622277s
okur-yazar mısın dediler maalesef yazarım dedim kendimce, en çok ta şiir
izmir
izmir, 29 Ekim 1923
13 okur puanı
Nisan 2025 tarihinde katıldı
bana gününü bağışla yarınım dünde kalsın baharında öleceksek kışında, ayazında yaşamak niye zamanın philosophical
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kadınlar...
diyorum ki, yakın dur artık bana hayat uzat dudaklarını barışalım “müsait bir yerde ölecek var” dediğim günlere inat bas gaza radarlar benden dünya, kadınların ekseni etrafında dönüyor başımız kadınların tılsımında dönmüş çok mu denge ve metabolizma bir yere kadar desek de bizi en çok adamlığımızdan sevin kadınlar ya da bize sevmeyi öğretin yaşarken ölmek zor zanaat aşık olmak, hele ki bir başına Allah korusun düşman başına bir yerlerde okumuştum “sevişmek sanattır” diyordu bütün kadınlar da geceymiş uzanıp, kıvrılmasını bilene sevişme mesafesi kadar güneşmiş karanlık ıslak, sıcak, ve tutkulu haydi ne duruyorsunuz, takın, takıştırın
Şiir
Günaydınnnnnn....
diyorum ki bugün bir değişiklik yapın veeee en çok kendinizi sevinnn:))
Duygu ve Düşünce
sesime dokun ya da al git sensizliği… philosophical
Şiir
söz konusu olan aşksa; bir kadın, bir erkek tek yürekte ayrılıksa; bir erkek, kadının göz yaşında saklıdır.. philosophical
Duygu ve Düşünce