mina

mina
@phobosmin
gittikçe ağırlaşıyor hiçlik duygusu.
tiyatro falan
entp
27 Temmuz
40 okur puanı
Temmuz 2022 tarihinde katıldı
seni bir yaz gününe benzetmek mi, ne gezer? çok daha güzelsin sen, çok daha cana yakın...
Alıntı
Reklam
hiç kimse inanır mı şiirime ileride yazarsa baştan başa senin gerçek övgünü? tanrı bilir, şiirim varlığım gizler de şimdi bir mezar gibi örter eşsiz yüzünü.
Alıntı
aşkım uğruna bir "sen" daha yarat kendine: güzellik onda veya sende yaşasın diye.
Alıntı
yazık! hem kıyasıya harcıyorsun kendini, hem gönlün yeltenmiyor hiç kimseyi sevmeye.
Alıntı
ama harcanıp giden güzellik son bulacak, kullanmadan saklanıp ortadan kalkacaktır. kim kendine karşı bu cinayeti işlerse o insanın gönlünde aşk bulamaz hiç kimse.
Alıntı
Reklam