Hep böyle oluyor çiçeğim. Kendi kendime düşmenin, kalkmanın, yürümenin temrinlerini yapıyorum. Bu bazen ferahlatıyor bazen tedirgin ediyor. Saatleri kurşunlamak işten değil.
Umulur ki üzerimize döküldüğü söylenen enkazın içinde emeklerken, bizi deneyime ulaştıran bir aydınlığa kavuşalım, kusurlu da olsa rüyalar görmeye devam edebilelim ve hikâye yeniden başlasın!