pikola

pikola
@piccola
Yani aslolan aramaktır..
Sayfa 362 - Everest·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'Bazen melekler kıskanır masumiyetimizi / bazen kötülüğümüzü görür de kaçacak yer arar seytan.' Hayat şekle sokulamaz; nefes hapsedilemez, istek bağlanamaz, nefs hiçbir zaman tümüyle öldürülemez. İyi mi yararlıdır, yoksa kötü mü, her zaman bilinemez. Gün gelir bir kötülük, bin iyilikten daha faydalı olur."
Sayfa 309 - Everest·Kitabı okudu
Anlamadılar. Onlar anlamadıklarını kötü sayarlar..
Sayfa 159 - Everest·Kitabı okudu
İlk kürtaj olduğumda da kendimi çok kötü hissetmiştim. Bacaklarmin arasinda, karnımda, kalbimde, kafatasımın içinde kocaman bir bosluk. Çok genctim o zamanlar, çok deneyimsiz, ama daha gúçlù. Şimdi daha fazla yaralanacakmışım gibi geliyor bana, daha fazla incinecekmişim gibi. Belki de bu yüzden daha çok korkuyorum.
Sayfa 149 - Everest·Kitabı okudu
Hiç kimse tam olarak hazır değildir. Hazır olup olmadığımızı hakikatle karşılaştığımıda anlarız ancak.
Sayfa 129 - Everest·Kitabı okudu