'Bazen melekler kıskanır masumiyetimizi / bazen kötülüğümüzü görür de kaçacak yer arar seytan.' Hayat şekle sokulamaz; nefes hapsedilemez, istek bağlanamaz, nefs hiçbir zaman tümüyle öldürülemez. İyi mi yararlıdır, yoksa kötü mü, her zaman bilinemez. Gün gelir bir kötülük, bin iyilikten daha faydalı olur."
İlk kürtaj olduğumda da kendimi çok kötü hissetmiştim. Bacaklarmin arasinda, karnımda, kalbimde, kafatasımın içinde kocaman bir bosluk. Çok genctim o zamanlar, çok deneyimsiz, ama daha gúçlù. Şimdi daha fazla yaralanacakmışım gibi geliyor bana, daha fazla incinecekmişim gibi. Belki de bu yüzden daha çok korkuyorum.