Havîn

Havîn
@piensoluegoee
stranek nîn im, dengek nîn im, velerizînek im!
bir annem var ki ağaç yaprağından iyidir dostlarım da akan sudan.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
söyle bana, kaç martı uçtu denizin üstünden tank tekerleğinin çocuğun rüyasını çiğnediği o hengamede?
kalbimde bir şey var,bir ışık huzmesi ya da bir seher uykusu belki.
‘rüzgar bir servinin gölgesini bırakıyor toprağa’
avjenîneke spî me di şîrê dêya xwe de û mişt bi te ve diherikim