Erkek düşmanlığından rencide olmak, ondan ötekiler gibi ve bir o kadar ayıplanası bir cinsiyetçilik yaratmak ise (sanki cinsiyetçilik ayıplanıp cezalandırılıyormuş gibi), cinsiyetçi boyunduruğu sistematik bir fenomen haline getiren ve dayanağını tarih, kültür ve otoritelerden alan mekanizmaları kötü niyetle halının altına süpürmekten başka şey değil. Bu, erkeklerden nefret eden bir kadının, kadınlardan nefret eden bir erkek kadar tehlikeli olduğunu ve hissettiklerini -ister düşmanlık ister küçümseme ister kuşku olsun- hissetmeye hiçbir nedeni olmadığını iddia etmektir.
Doğru ya, insanlık tarihinde bir erkeğin bir kadına zarar verdiği görülmüş müdür? Hatta daha açık olursak, erkeklerin kadınlara hiç zararı dokundu mu ki?