Kitabı bir gün içinde okuyup bitirdim. Gerçekten akıcı ve rahat okunabilen bir kitap. Tek kusuru çeviri yapılırken pek de üstünde durulmamış gibi fazlaca argo kelime mevcut ve okurken beni rahatsız etti keşke biraz daha dikkatli olunsaymış…
Kitap bu ciltle son buluyor. Seri başlarda beni sıksada sonra güzel ilerledi. Son kitapta bir çok olay sonuçlanıyor fazla yormadan kolay okunabilir olması açısından güzel bir kitap. Okumaya değer bence zevkle okunacağını düşünüyorum.