İlk kitaba nazaran daha dar bir konu içerisinde tutulmuş ve aslında biraz geçiş kitabı gibi olmuş bana göre. Karakterleri daha iyi görmemiz ve tanımamız için daha çok sayfa ayrılmıştı. Bazı yerlerde ciddi kopukluklar oldu hatta acaba ben mi kaçırdım diye dönüp bakmam gerekti birkaç yerde. Okuyacak olanlar ilk kitaptan farklı olarak beklentilerini bir tık düşürebilirler çünkü ne kadar karakterlere daha çok bağlanmamız sağlansa da ben yine de ikinci kitaptan beklediğim şeyleri alamadım. Sonu da bir tık tahmin edilebilir ve klasik bir son gibi olmuş. Ancak kitap ne kadar geçiş bölümü gibi olsa da üçüncü kitabı ve olayların nereye varacağını merak ettiriyor. Serinin ilk kitabını okuyanların çok ara vermeden ikinci kitabı okumasını öneririm. İyi okumalar.