kitabın anlatımı vb. çok güzeldi.konuşamasa da hissettirdiklerini bize ve çevresindekilere hissettiren başrol bazen sanki gerçekten siz oluyormuşsunuz gibiydi.benim eleştireceğim tek şey,ilk kitabın sonlarında birçok ilişki vb.ortaya çıkıp konuyu saptırmasıydı.
ama öneririm