p.a

p.a
@pizzaaa
sadece kendim
öğrenci
ne eğitiminden bahsediyorsun?
buradayım
1 okur puanı
Ocak 2023 tarihinde katıldı
Puan vermedi
kitabın anlatımı vb. çok güzeldi.konuşamasa da hissettirdiklerini bize ve çevresindekilere hissettiren başrol bazen sanki gerçekten siz oluyormuşsunuz gibiydi.benim eleştireceğim tek şey,ilk kitabın sonlarında birçok ilişki vb.ortaya çıkıp konuyu saptırmasıydı. ama öneririm
Ötanazi OkuluMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20227,4bin okunma