Betül

Betül
@plakafa
Jung, insan hayatını iki ana döneme ayırır: Yaşamın ilk yarısı, kişi bu dönemde daha çok kendini ispat etmeye, sosyal bir kimlik kazanmaya ve bireysel başarı elde etmeye odaklanır. Bu, ego merkezli bir süreçtir. Yaşamın ikinci yarısında ise kişi, kendini ispat çabalarından ziyade, içsel bir yolculuğa çıkar. Kendini tanıma, bireyleşme (individuation) ve daha derin bir anlam arayışı ön plana çıkar.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşırı solcudur aşk. Bu yüzden insanların sol tarafını hedef alır.. Ve aşk bu kadar solcuyken içinden sağ çıkmak imkansızdır. -Deniz Gezmiş
aşık olmakla sarhoş olmak beyinde aynı etkiyi yaratıyormuş gerçi insan kusunca rahatlıyor da, keşke kalpte kusabilse... İlk ve Son
Dizi