Sıfır beşte yürürken ayaklarınızı V şeklinde alması, saçınızı tas kafaya veya sıfıra vurmanız, elinizde tesbih belinizde sigara olması , zincir kolye takmanız ve şişme sıfır kollu yelek giymeniz (parlak montlarınız bu işin cabası) , toplum içinde bağırarak küfrederek ve iğrenç diksiyonlu bir şekilde tükürerek konuşmanız , vücudunuzda dövmelerinizin olması, bir tane arabaya atlayıp iğrenç remixli müzikler açarak sağa sola sataşmanız , mahalle kenarlarında çete gibi Adidas veya Nike eşofmanlarınızla "keko" oturuşu oturup gelen geçen insanları süzmeniz, saygı denen şeyin kenarından geçmeyerek yasa , kural tanımadan artistlik taslamanız sizi ne elit adam yapar ne de hayal ettiğiniz mafya adamı yapar. Sadece çerçöpün daha değerli olduğu keko adı verilen bir leş olursunuz. İyi akşamlar..