godiva

godiva
@pleione
güzel olan herşeye sinmiş o kederden
ölümden başka ölümler - daha kötüleri - de vardır
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
dalağımız gevşedi bu yüzden
birisi seni kırdığında hiç ağlama, gül. seni üzdüklerini bilmelerine asla izin vermemelisin
bir pazar ayininde, başını john stainer' ın "yedi kez amin" adlı metninden kaldırıp kilisedeki topluluğa baktı ve bu insanlar tanrı'nın onlara bağışladığı şeyler için hiç şükrediyor mu acaba diye düşündü: zihinlerindeki ışık için, dostlar için, doğa yasalarına tepki olarak duyulan soğuk ve acı için, bu yasaları beklenti edinecek kadar derinlemesine kavrama yetisi için, görkemli bir ritim içinde birbirini izleyen gündüz ve gece için, yükseklere sıçrayan kıvılcımlar için, dostlar için.. yaşamlarının ne denli güzel, ne denli imrendirici olduğunu biliyor muydu bu insanlar acaba?

godiva

, bir kitabı okumaya başladı
Joanne Greenberg
7.6/10 · 19,3bin okunma