körlük kadar sarmadı. sıkıldığım o kadar çok yer oldu ki, bi an kitabı bırakmak istedim ama vicdanım el vermedi. hiç ummadığım yerde de kitap bitti..
körlük kitabındaki gibi aksiyon yok ancak anlatılan o karamsar hava, gerilim bana kendini hissettirdi.
beni sıkmasının sebebi kitabın sadece insanın toplumsal olumsuzluklarına siyaseten değinip benim de işime gelmemiş olması olabilir..
yine de okuyun, tavsiye ediyorum.