Eda

Eda
@pltednrr
ad, konum ve görünüm bakımından yoksul biri olan ben, idrak gücüm içerisinde mağlup edilemez bir tanrıçayım
Reklam
Sevgiden nasiplenmiş olsaydım, bugün acaba nasıl bir insan olurdum?
Çaba göstermek boşunadır ama bizi oyalar. Akıl yürütmeler asla bir sonuca varmaz ama eğlencelidir. Sevmek bir karın ağrısıdır ama belki de sevmemekten iyidir. Buna karşılık hayal, her şeyin yerini tutabilir. Gerçek bir çaba yokken, çaba fikrini barındırabilir.
Büyük tutkularım, sınırsız düşlerim oldu ama o kadarı çıraklarda, terzi kızlarda da vardır, çünkü bütün dünya hayal kurar: Bizi birbirimizden ayıran şey, o hayalleri gerçekleştirecek gücümüzün ya da kendiliğinden gerçekleştiklerini görecek kadar şansımızın olup olmamasıdır.