Ne yaşadıysanız yüzünüze yansır.İnsanın yüzü bir kitap gibi okunabilir. İfadeniz bomboşsa da hiç bir şey yaşamadığınız fark edilir. Bundan kurtulmak mümkündür ; yaşayıan monotonluktan uzaklaşın , gezin görün , keşfedin , başkalarıyla ilgilenin , okuyun , sevin . Bunları dolu dolu yapın ki izleri yüzünüze yansısın.Yüzünüz ifadesiz kalmasın