"Sebebini bilmiyorum ama sanki babam ölecekmiş gibi hissediyorum."
Şimdiye kadar yaşadığım en kötü tecrübeydi. Artık kendimde yazacak gücü bulamıyorum. Bunları hissederken yaşamaya devam etmek, açıklayamayacağım bir acı. Birileri ben uykudayken beni boğabilir mi?