Kadınlar susarak giderler...
Kadın, gerçekten gitmişse, çok sessiz olmuştur ayrılışı, kimse hissetmeden, kapıları vurup kırmadan gitmiştir.Her akşam eve geldiğinde, kapının açıldığını gören adam anlamaz ama bir kadın sessizce gider.Bir kadının çığlıklarından, kavgalarından korkmamak gerekir,
çünkü kadının gidişi sessiz ve asildir.♾
Cemal Süreya