Asel

Asel
@pluviofl
Biz kadınlar duygusal mahluklarız. Sevildiğimizi bilirsek... Yaptıklarımızın takdir edildiğini görürsek... O insana nasıl da bağlanırız...
Gelmeyecek bir gideni, olmayacak bir nedeni beklediniz mi hiç?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
00:00 💫 “Boynun diyorum boynunu benim kadar kimse değerlendiremez .“ 
Kadınlar susarak giderler... Kadın, gerçekten gitmişse, çok sessiz olmuştur ayrılışı, kimse hissetmeden, kapıları vurup kırmadan gitmiştir.Her akşam eve geldiğinde, kapının açıldığını gören adam anlamaz ama bir kadın sessizce gider.Bir kadının çığlıklarından, kavgalarından korkmamak gerekir, çünkü kadının gidişi sessiz ve asildir.♾ Cemal Süreya
"Bende tarçın sende ıhlamur kokusu"💜
Küçük hanımlar, küçük beyler! Sizler hepiniz geleceğin bir gülü, yıldızı ve ikbal ışığısınız. Memleketi asıl ışığa boğacak olan sizsiniz.