mavi

mavi
@pluviophile0l
kitaplar ve hayal dünyasında
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Beni seviyo musun?" "Hıhı! Seviyom tabii. Bence harikasın,"
"İstiyosan yağmur da yağsa, güneş de açsa her gün gelirim,"
Öbür çocuklar anne ve babalarına bağlı gibi görünüyorlardı, ama Mary hiçbir zaman birinin küçük kızı olmamıştı.
...çünkü kimse onun hayatta olduğunu hatırlamıyor gibiydi. Herkes, pek sevilmeyen küçük bir kızı düşünemeyecek kadar paniğe kapılmıştı.