nazlı

"Ama diyelim ki gerçekten kötüler, bu da onların hayat tecrübelerinin yetersiz olduğunu göstermez mi?"
Sayfa 87·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Onlara en iyi kitapları okurken aslında okuyanın maharetine hayran olmalarını istiyormuşum. Atımla ağaçlı yollardan geçerken yaprakları kamçılayıp katlediyormuşum."
Sayfa 85·Kitabı okudu
"Gerçek sefalet, insanın hayatın tadına tümüyle varmak için gerekli bütün kaynaklara sahip olup bunu yapamamasıdır."
Sayfa 71·Kitabı okudu
"İşte Mihail, sana son günlerde bahsettiğim hayallerden beslenen genç adam."
Sayfa 31·Kitabı okudu
"Herkes okuyor. Okuyor diye onu kollarından tutup duvara dayayıp: "Şurada dur da biraz gözlerinin içine bakayım" mı demeli? Heyhat! Bir insanın gözlerinin içine bakmak o kadar kolay mı? Binlercesiyle karşılaşıyoruz o gözlerin. Bir saniye içinde o gözler sizinkileri buluyor, sonra bir daha karşılaşmamak üzere sağa sola kaçırılıyor, tıpkı kesimhaneye götürülen sığır sürülerininki gibi. Ve bunca göz, bunca bakış, muhakkak kalbinizdekini görüp anlayabilecek birilerine ait. Ama kenara çekiliyorlar ve siz geçip gidiyorsunuz."
Sayfa 27·Kitabı okudu