... çünkü sanat önemliydi, değerliydi ve hayatın yegâne rengiydi. Her toplum sanata gereken özeni gösterseydi, bu ülkelerde savaş yerine şahane tablolar sergilenir, harikulade müzikler yükselir ve çocuklar daha mutlu yaşarlardı; çünkü sanat kalbi yumuşatır,dertleri iyileştirirdi.