Pınar

Pınar
@pnarlf
Sormadım. Neden sonumuz geldi böyle?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Koşarak kaçtığım, hep kendimmişim meğer..
Oysa bedensel acı, ruhsal acının yanında hiç kalır...
Yalnız başıma kalmak istediğim, acılarımı kimse ile paylaşmak zorunda olmadan üzülüp kederlenmeyi tercih ettiğim zamanlar oluyor. Üstelik böyle zamanlar gitgide daha sık çökmeye başladı üstüme.
Edebiyat
Şimdi söyle ; bu anıları ben napıcam? O kadar seneyi öylece çöpe atamam...