Hiç sınanmadıkları durumlarla ilgili kesin bir biçimde “Ben olsam şöyle yapardım” dediklerindeyse artık
anlattıklarını hiç ciddiye alamıyorum. Hayat yeri
gelince insanın ağzını burnunu öyle bir yamultur ki,
feleğini şaşarsın. İnsan söyledikleri değil, yaptıklarıdır..