Pınar

Pınar
@pnarr_
Şimdi tutup da “Beni çok üzüyorsun” falan filan demeyeceğim. Üzülmek mesele değil çünkü, üzüntülerle nasıl baş edeceğimi biliyorum. Ama bu kadar çok öfkeyi ne yapacağımı bir türlü bulamıyorum. Kavga etsek belki biraz rahatlarım. Ancak kavga belli bir samimiyet gerektirir. Seninle o kadar samimi olduğumuzu düşünmüyorum. Halbuki ben gerektiğinde başımı omzuna koyabileceğim birini değil, sinirlendiğimde direktoman kafayı koyabileceğim birini arıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gözleriniz çok ses çıkarıyor albayım..."
Kitaplar ve çiçekler özel itina isteyen varlıklardır.

Pınar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·672 syf.·
463 günde okudu
·
2024 1. kitabı
Akilah Azra Kohen
8.1/10 · 14bin okunma
Ne bileyim, insan kalbi, öyle anlaşılmaz bir şey ki..