Pınar

Pınar
@pnarr_
"- Ben dün akşam mühim bir karar verdim. - Neye? - Yaşamaya. - Bu ne demek? - Gayet sade, kendimi öldürmemeye."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözlerinden öperim. O güzel burnuna yıldızlarca öpücük..
“Başın,gözün ağrımasın.” diyor. Sevmek tam da bu. Eskilerin dediği gibi; “Tek canı sağ olsun da; yel essin, kokusu gelsin..”
Kelebeklerin bile çocuklardan çok yaşadığı bir dünyada size hangi şiiri yazayım ki
Leylasından aldığı mektubu şöyle karşılar Ahmed Arif ; "Mektubunu sabah aldım, şimdi akşam.. Daha bir şey yemedim..."