+ما هي أبعد عاصمة في العالم؟
-القدس
+لماذا؟
-لأن المسلمين منذ اكثر من ستين سنة يقولون "يا قدس إننا قادمون" وحتى الآن لم يصل بعد.
+Yeryüzündeki en uzak başkent neresidir?
-Kudüs
+Neden?
-Çünkü müslümanlar 60 yıldır “Ey Kudüs geliyoruz” diyorlar ve şu ana kadar ulaşamadılar.
Bugün kötüyüm
Hava kasvetli ve yağmurlu
Aylardan Haziran oysa
Güneşin doğmasını beklerken
Bir rüzgar sızıyor penceremden
soğuk odama...
"ÜŞÜYORUM"diyebilsem keşke
Keşke büyümek bu kadar zor olmasa...
Ahmaklıkta en ileri gitmiş kimse, nefsinin faziletlerine en çok inanan kimsedir. Akılda en ileri olan kimse ise, nefsini en fazla ithâm edendir.
İmam Gazali