Dili ve anlatımını çok beğendiğim bir kitap oldu. Daha kitabı bitirmediğim halde, konusu beni benden alan şahane bir kitap. Özellikle karakterler ve onların düşüncelerini de ayrı bir bölümde okumamız da çok güzel düşünülmüş. Yazara beni bu kitapla tanıştırdığı için çok teşekkür ediyorumAcilen okurlarını daha fazla bekletmeyin 2. çıkmalı!!