Çünkü erkeklerin de duyguları vardır,pek belli etmek istemezler.Mesela bir baba kolay kolay ağlamaz çocuklarının önünde hani şu güçlüyüm imajını vermek için.Hep Can Bonomo nun şarkısı gelir aklıma."Erkekler de ağlar,sev gözyaşını.Çocukken ağlardın,unuttun mu?Masum,uslu."Ne güzel,değil mi:)