αℓєуηα

αℓєуηα
@pointless_
Yorgunum ve ağrılar,kırıklarım var.⭐
Reklam
Sanki bir miktar delirdik.
αℓєуηα
tertemiz delirdik.
Rihanna'nın da dediği gibi bırakın kazandım zannetsin zavallı.
Müzik
αℓєуηα
onu Dua Lipa demiyor muydu ya?
Aylarca uğraşıp güçlükle bastırdığımız duyguları,yoldan geçerken duyduğumuz bir şarkının altüst etmesi hiç de adil değil.
X isimli okura yanıt verildi
αℓєуηα
Öyle oluyor :')