daha kitap cevrilmeden cok sevecegimden emindim ama keske biri beni uyarsaydi!!!! ya da spoiler yeseydim!!!!! bu kdr hazirliksiz yakalanmamaliydim NEFES ALAMIYORUM. kitabin basindan beri james ve oliver diye cildiriyordum ve bir seyler olmasini bekliyordum ama BUNU BEKLEMIYORDUM. cooooOOok kotuyum
bir yıllık bir devrin kapanışı.........her şeyin bittiğine inanamıyorum. bitirdiğime inanamıyorum.....daha iyi bir dünya.....inanamıyorum......ama bitti...hoşçakal cam şato..
Kül KrallığıSarah J. Maas · Dex Kitap · 20201,438 okunma
hayatımda okuduğum en iyi seri . bu kadar ıyı yazılmıs baska bir kitap okur muyum bilmiyorum… yazarın zekasına da hayran oldum bu kitapla. butun karakterlere de ayrı ayrı asığım 10/10