Bunun üstüne ona iyice sokulup başımı koluna yas-
ladım.
"Portuga!"
"HI..."
"Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyo-
rum, biliyor musun?"
"Niye?"
"Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor."
-Neden mutlu değilsin Zeze?
-Neden mutlu olmalıyım?
-Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz.
-İyi ki bir kere geliyoruz Portuga...
-Neden?
-İkinci bir hayatı kaldıramazdım.