sum

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
şeytana inanınız. birçok kimsenin ona uyarak yaşadığına inanınız. ıslahı mümkün olmayan ruhların bulunduğuna iman ediniz.
Sayfa 16·Kitabı okudu
beni yerenlerin haklarını nasıl inkar edeyim. insanların mayasında vardır bu gariplik; övmeye üşenir. yermekten haz duyarlar.
Sayfa 14·Kitabı okudu
fakat beni kız evine yermişler. evlere şenlik, uçarı çapkındır demişler. iş bozuldu.
Sayfa 14·Kitabı okudu
sözlerime hiç ehemmiyet vermezdi. o beni saymaz, bense ondan titrerdim. o hanım, ben uşak.
Sayfa 10·Kitabı okudu