📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ama ben yemek yapmaktan anlamıyordum, bebeklerden de bezmiştim.
geceleri, nefretle yazıyordum günceme, üçgen yanık izleri ile
parmaklarım kızarmış, kabarık gömlek kollarını ve minicik süs püsleri ütülemekten.
çimen uçlarından daha yukarıda hayat yok,
ya da koyun yüreklerinden, üstelik rüzgar
kader gibi yağar, tek yine
eğer her şeyi de.
farkındayım, bütün sıcaklığımı
huniyle benden uzaklaştırmaya uğraşıyor.
süpürge otu köklerine biraz fazla ilgi göstersem
buyur edecek gibiler beni, aralarında
beyazlatayım diye kemiklerimi.
beş gündür gizli bir yerde yatıyorum,
fıçı gibi tıpalanmışım, yıllar yastığıma sızıyor.
en iyi arkadaşım bile beni şehir dışında sanıyor.
tenin kökleri yok, kağıt gibi usulca soyuluyor.
sırıttığım zaman dikişlerim geriliyor. gerisin geri büyüyorum.
yirmi olmuşum.