İnsanın "mutlu" olmak için nedeni olmalıdır ancak neden bulunduğunda insan otomatik olarak mutlu olur. İnsan mutluluk peşinde değil, daha ziyade verili bir durumun barındırdığı potansiyeli gerçekleştirerek mutlu olacak bir nedenin peşindedir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Elbette insan genellikle geçiciliğin anız tarlasını görürken geçmisteki çalışmasının, zevklerinin ve neşesinin sonuçlarıyla dopdolu olan ambarları unutur. Hiçbir şey olmamış kılınamaz ve hiçbir şey tamamen yok olamaz.