Pervin

Pervin
@ppervinomak
Küçük bir eylül meselesi...

Pervin

, bir kitap okudu
10/10
·320 syf.·
23 günde okudu
·
2024 8. kitabı
Mehmed Uzun
9.2/10 · 10,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sürekli ölen biz değil miyiz?Daha önce sayısız kez öldürülmedik mi, yarın yine öldürülecek olan biz olmayacak mıyız?Her gün ölmüyor muyuz? Hayatımız ölümden bile beter değil mi?
"Kevok,biz onların umuduyuz,umudu canımın içi..."
Umut,her şeye karşın umudunu yitirmemek,umutla beklemek.
Son sözüm,kimse düşüncelerinden, yazdıklarından dolayı yargılanmamalı, cezalandırılmamalı.