Pervin

Pervin
@ppervinomak
Küçük bir eylül meselesi...
Siz buralara gelmiş,bu şehrin yalanlarını dinliyorsunuz,yarın öbür gün memleketlerinize dönecek ve yeniden tarihin tozlu sayfalarına dalarak aşkın ve tarihin öyküsünü anlatacaksınız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yüzünde bir umut ışığı var,özlem iz düşürmüş yüzüne.
Şimdi artık uzak,her şey çok uzak aramıza uzaklık girdi.Ayrıldık , ayrılık kaderimiz oldu.Ben burada,o orada,habersiz.Ancak ruhlarımız bir.
Bu ülkede her sözün ağır bir bedeli var.kelimeler pahalı burada,özgür ülkelerdeki gibi uçsuz değil.Burada tek bir söz bile insan hayatına mal olabilir.