Sevda Özdek

Sevda Özdek
@pptygzll
Hayatta sadece kendin için yaşamalı ve başkalarının söylediklerine sadece gülüp geçmelisin. Geçmişe dönüp keşke dediğinde ve üzüldüğünde yanında senden başka kimse olmayacak...
Bir insanın verdiği sırrı başkalarına ulaştırmak en büyük ahlaksızlıktır...
Alıntı
Reklam
Benim de bir sınırım var!!!
Sessiz sakin biriyim, evet. Anlayışlı biriyim, evet. Kimseyi kırmak istemem bu yüzden de hep naif davranan biriyim, buna da evet. Amaaaaa bizim oralarda bir söz var; "İŞ KAVGAYA GELİNCE HERKES BABASININ OĞLUDUR" derler. Kulağıma bazı şeyler geliyor da; yazıp istediğini alamayınca, reddedilince, arkamdan asılsız konuşmalar yapmaya, beni karalamaya cüret edenin üzerine basar geçerim. Yaşını başını almış biriyim, fevri davranacak biri değilim, insanlara zarar verme derdinde de değilim, bana Ss attırmayın, kendinizi ifşalatmayın, sınırı geçerseniz yaparım... Abi biri hayır deyince efendi gibi gitmeyi bilmiyor musunuz siz? Şurada Allah'ın selamını almaktan korkar olduk. Siz de biraz Allah'tan korksanız mı acaba?
1000Kitap
Her gün ayna karşısında yaptığım konuşma :D
Şaka şaka 😂 Ben bunları asla yapmıyorum, siz de yapmayın🤭😂
1000Kitap
Geçmişe Gittim :D
Hırçın, haylaz, ele avuca sığmaz bir kızdı. Mahalle çocukları takılsa, yahut ablasını ağlatsalar, erkek çocuğu gibi koşar, isterse kendinden büyük olsun, çocuğu yakalar, basardı tokadı.
Alıntı