Hayatta sadece kendin için yaşamalı ve başkalarının söylediklerine sadece gülüp geçmelisin. Geçmişe dönüp keşke dediğinde ve üzüldüğünde yanında senden başka kimse olmayacak...
Sessiz sakin biriyim, evet. Anlayışlı biriyim, evet. Kimseyi kırmak istemem bu yüzden de hep naif davranan biriyim, buna da evet. Amaaaaa bizim oralarda bir söz var; "İŞ KAVGAYA GELİNCE HERKES BABASININ OĞLUDUR" derler. Kulağıma bazı şeyler geliyor da; yazıp istediğini alamayınca, reddedilince, arkamdan asılsız konuşmalar yapmaya, beni karalamaya cüret edenin üzerine basar geçerim. Yaşını başını almış biriyim, fevri davranacak biri değilim, insanlara zarar verme derdinde de değilim, bana Ss attırmayın, kendinizi ifşalatmayın, sınırı geçerseniz yaparım...
Abi biri hayır deyince efendi gibi gitmeyi bilmiyor musunuz siz?
Şurada Allah'ın selamını almaktan korkar olduk.
Siz de biraz Allah'tan korksanız mı acaba?
Hırçın, haylaz, ele avuca sığmaz bir kızdı. Mahalle çocukları takılsa, yahut ablasını ağlatsalar, erkek çocuğu gibi koşar, isterse kendinden büyük olsun, çocuğu yakalar, basardı tokadı.