Hayatta sadece kendin için yaşamalı ve başkalarının söylediklerine sadece gülüp geçmelisin. Geçmişe dönüp keşke dediğinde ve üzüldüğünde yanında senden başka kimse olmayacak...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Düşündükçe, Longer'in yerinde benim olabileceğim aklıma geliyordu. Onun yerine biz olsaydık, mirasyedi babam ve ben, asılacaklardan biri de ben olacaktım.
Bayramın ilk günü boş bulunup "Acaba tatlı yapsam mı?" diye sorunca ustamın kahkaha atması😂🙈
Bu bayramın unutulmaz anısı oldu benim için😂
Var mı bu bayram unutulmaz anınız?