m.

m.
@pricelesswines
kaderimi gözlerinde okuyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ve eğer şeytan görecek olsaydı seni, gözlerini öper ve tövbe ederdi.
17 isimli okura yanıt verildi
m.
ne bedduası burak. duyabileceğin en güzel iltifat bu.
çünkü ben, zehirle dolu, fakat güzellik ve öfke ile kutsanmıştım. zaqa.net/pricelesswines
m.
bâde misâli meşhûn oldum, mest eyledi peymânesi.
beni resimli bir kitap gibi, renklere göre yargılıyorlar. sanki okumayı unutmuşlar gibi.
m.
bakma öyle karanlık göründüğüme. şiirlerimden ve melodilerimden oku beni.
çünkü ben, zehirle dolu, fakat güzellik ve öfke ile kutsanmıştım. zaqa.net/pricelesswines
m.
umut, benim gibi bir kadının sahip olabileceği tehlikeli bir şeydir.