S

S
@prkryt
öğrenci
11 Ağustos
48 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
"Gitmek hangi acıyı onarır ki Bilmez misin çare değil üzüntü."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gittikçe yalnızlaşıyorsunuz insan kardeşlerim, Ne bir ortak sevinciniz kaldı sizi çoğaltacak, Ne bir içten dostunuz var acınızı alacak, Unuttunuz nicedir paylaşmanın mutluluğunu…
"Ben süt mavilerde umarken günü , Aykırı sularda akşam oluyor"
"Güven içinde olduğumu bilmem hiç Sevildiğimi, önem verildiğimi Benim başkalarını aradığım gibi Arandığımı bilmem..."
"Ne kadar uzaksa bir felaket sizden, o kadar mutlusunuz. Unuttunuz başkalarının acısını duymayı