Hyunom dong kitabevini o kadar beğenmiştim ki ardından hemen yazarına ve diğer kitaplarına bakma isteğim oluştu. Sıcacık bir ortamda kendimizden bir parçayı bulmuş gibi, “evde” hissettiren bir kitaptı. Bu kitapa gelirsek, ben daha çok kişisel gelişim kitabı gibi bekliyordum ki zaten kitap evlerinde o şekilde satılıyor fakat daha çok yazarın kendi hayatını anlattığı hikayeler bütünü gibi olmuş. Otobiyografi okumayı pek sevmeyen birisi olarak ne yazıkli sıkıldığımı söyleyebilirim.