..insanlık tarihinin gösterdiği gibi,kötü bir şeyin beraberinde iyi bir şey getirmesi de ender değildir,iyi şeylerin kötü şeyler getirdiğinden ise daha az söz edilir
sözlerin ise yaramadığı anlar vardır,keşke ben de ağlayabilseydim, her şeyi gözyaşlarımla söyleyebilseydim,anlaşılayım diye konuşmak zorunda kalmasaydım.