Biz mutlu ve huzurlu olduğumuzda dünya gözümüze sevgi dolu görünüyor, elimizi neye atsak başarıyoruz,şansımız yaver gidiyor. Aksine, içimiz kaygiyla dolu olduğunda
dünya gözümüze tatsız, insanlar saldırgan görünüyor.
Her şeyin bize karşı olduğunu hissediyoruz, değil mi? O zaman anladım ki hayatım, kendi düşüncelerimin ve tutumumun bir yansımasıydı!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gördügün dünyanın kurbanı değilsin... Yorum yapmayı bırak....
Ve olanları yargılama...
Ancak o zaman ıstırabının tahrikleri ardındaki huzuru hissedersin, değil mi?