İyi bir ilk kitap özellikle karakterlerin bize ilk tanıtıldığı sayfalar çok başarılı yine de olayı ilk kitapta daha fazla açmıyor ve devamını merak ettiriyor. Kitabı sevdim, güzel bir seri okumak isteyenlere öneririm.
Tatlı bir kitap. Okurken zevk aldım. Kaçırılmaması gerektiğini düşünüyorum. Kitabın merkeze aldığı Madam Tussaud gerçekten önemli birisi ve Londra'da kurduğu Balmumu Heykel müzesi ile tanınıyor.