Yalnız değilizdir işte, çünkü yürürken çevremizdeki ağaçların,
çiçeklerin, canlı her şeyin yakınlığını, sevgisini kazanırız.
Bazen bu yüzden, sırf ziyaret etmek için çıkarız yürümeye, o
yeşil açıklıkları, o ağaç topluluklarını, o mora çalan vadileri
ziyaret etmek için.