Nazlıcan

Nazlıcan
@psk_dan
"Ma solitude, mon hermitage, mon repos" (Yalnızlığım,inzivam,huzurum)
Sayfa 198·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bunca kâğıt, vakit, mürekkep harcanarak doldurulan bu yapraklar ne işe yarayacak? Bütün bu ders kitaplarından ne çıkacak? Ne diye altı yedi yıl bir yere kapanıp programlar, azarlar, dersler içinde ölesiye didinmeli? Ne diye koşmaktan, oynamaktan, eğlenmekten zorla kendini yoksun etmeli? Bunun sonu yok ki...
Sayfa 74·Kitabı okudu
Alıntı
Geleceğe ait düşünceleri, umutları vardı; talihine ve kendine güveniyordu. Bir mesleğe, esaslı bir memuriyete girmeye, mesela bakanlıklarda bir iş bulmaya hazırlanıyordu.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Alıntı
"Ama ben artık kimseyle vakit geçirecek durumda değilim - sadece kendime yetecek kadar vaktim var."
Sayfa 306·Kitabı okudu
Alıntı
Korkuyorum. Hayattan veya ölümden veya hiçlikten değil, hiç var olmamışım gibi o ışığı harcamış olmaktan korkuyorum.
Sayfa 298·Kitabı okudu
Alıntı