Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
senin yaptigin gibi kafami dagitmak istiyorum hem mecaz hem gercek pismanliklarima dayanamiyorum kendime katlanamiyorum derimi yuzmek istiyorum müthiş bir aci hissediyorum dudaklarim titriyor gebericem simdi icimdeki histen seni nasil hissettirdiysem sana ne yaptıysam seni ne hale getirdiysem ozur dilerim eger ki bir kez gulmene sebep olduysam dunyanin en mutlu insaniyim keske gitmeseydin ama keskelerime yer yok gec kaldim kaldik hepimiz hayatindaki herkes gec kaldi bazen dusunuyorum senim icin en iyisi buydu belki de 30 yasinda hala mutsuz olsaydin hala gecmisteki gibi hissetseydin bu da cok agir gitmis olman da cok agir her turlu yuku benim sirtimda gozlerime yas olsan bari rahatlardim yine ve sonsuz kez ozur dilerim ve yine ruyama gel umarim o ruya son ruyamiz degildir eger oyleyse cok kizarim sana gidisin icin kizmadim ama ruyama gelmezsen cok cok kizarim cunku cok ozledim seni cok hem de cok kaldiramayacagim bi ozlem cok aci canim yaniyor su an ruhuna ne oluyor iyi misin orda lutfen lutfen soyle delirecegim cok az kaldi cok merak ediyorum seni sen beni etme ben halledicem halledemezsem yanina gelirim hangisini isterdin bilmiyorum orasi guzel mi peki tamam son kez ozur dilerim ve ruyama gel optum milyonlarca kez gozlerinden
Rüyama gelmeyi bıraktın 4 gece oldu seni son görüşümden beri. Eğer rüyama gelmezsen bir daha sabah o heyecanı tadamazsam en kötüsü de unutursam diye korkudan ölüyorum. Tanrım bu 3. hafta canıma kıymadan 22 günü nasıl geçireceğimi bilmiyordum ama yardım ettiler biri yardım etti ve başardım yarın doktora gideceğim. Yine kim götürecek bilmiyoruz aylarca bu olayı yaşamamak bile ne büyük şansmış. Peki ya seninle konuşmak şu an mucize olan şey o zaman normalimmiş. Artık geri gel diye yalvarmıyorum fark ettin mi ? Çünkü yasımın kabulleniş aşamasındayım. Tekrarlıyorum yapacak bir şeyim yok. Fakat her aklıma geldiğinde gözlerimi yere dikişimde hissettiğim acı değişmiyor. Sırtımda taşıyorum senin acını keşke elimden tutsaydın ama ben çoktan bırakmıştım değil mi aptallığımı affet olur mu
öptüm kocaman
Çaresizim her düşündüğümde kollarımı iki kenara açmış ve yağmurun altında yatıyormuşum gibi hissediyorum.Cümlelerimi bir kuşa bağlayıp sana gelmesini istiyorum.Bir tek konuşma istiyorum senden o da yıllarca sürsün. zaman dursun aralıksız konuşalım demiştin bir gün.Hep çok meşguldün o akla sahip olmak yanında meşgüliyeti de getiriyordu demek...Ben seni asla anlamadım ezelden beri bencildim.İlgi bitince giderdim ve gittim senin temelli gideceğini bilmeden...