"İsteklerimin giderek daha da azaldığını ve zayıfladığını, duygularıma bir tür donukluğun yerleştiğini görüyordum; belki de en iyisi şöyle ifade edecek olursam, bir tür ruhsal iktidarsızlık ve yaşamda tutkuyla yer alabilme yetersizliği hissettiğimi söyleyebilirim."
Birine sevgini hakkettiğinden fazla gösterdiğinde sana kalan tek şey nankörlüğü olur. Kimseye ederinden bir gram fazlasını vermemek, hatta eksik vermek gerekli. Ancak o zaman onun nazarında değerlenirsiniz.