Yazarın neleri sevmediğini listelediği ve okuyup altını çizdiği başka yazarların cümlelerini alıntılayıp derlediği bir metin olmuş ara sıra öğütler verdi ve neyin ne olduğu hakkında çok kesin konuştu bir ara çok konuşan ve bu yüzden de bilge muamelesi gördüğünü söylediği bir şahsa laf soktuğu anısını anlattı ve metni okumamanın okumaktan daha yeğ olduğuna karar verdim yarım bıraktım mutlaka sevecek okurlar vardır