Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap genel anlamda beni etkiledi. Kendi hayatımı gözden geçirdim. Pişmanlıklarımı düşündüm. Dilime pelesenk olmuş; 'keşke öyle olmasaydı, keşke öyle yapmasaydım, keşke öyle söylemeseydim' dediğim anları gözden geçirdim.
Değiştirme imkanım olsaydı değistirir miydim? Şu anı değiştirmek için birşey yapıyor muydum?
Kitap da olay örgüsü çoğu nokta da tahmin edilebilir ilerledi ama ben yine de okumaktan keyif aldım. Yazar vermek istediği mesajı; anlaşılır ve net şekil de vermiş.
Tavsiyemdir.
Her gün, her an yeni bir evrene giriyoruz. Boş yere hayatımızın farklı olmasını diliyor, kendimizi başkalarıyla ve kendimizin farklı versiyonlarıyla karşılaştırıp duruyoruz ama gerçekte çoğu hayat bir yere kadar iyi ve bir yere kadar kötü.